Onze werkwijze
Dit is wat u doet en wat wij doen, nadat u een bestelling hebt geplaatst.
Hoe gaat dat eigenlijk?
Als u op “bestellen” klikt gaat u direct naar STAP 1: de boekingsformulier, waar u uw ophaal- en bezorgmoment kunt inplannen. Als u een ophaalmoment kiest, worden automatisch de eerstvolgende beschikbare bezorgmomenten getoond. Hierna komt u op STAP 2: de pagina waar u items selecteert die u wilt laten behandelen. Kies uit onze uitgebreide wasopties, of selecteer de items die u wilt laten stomen, repareren of poetsen. Nadat u uw keuze hebt gemaakt, ziet u de items die u aan uw wasmand hebt toegevoegd terug in de menubalk. U kunt ook naar beneden scrollen en selecteren STAP 3: “Ga naar wasmand”. Hier bevestigt u uw geselecteerde items. Indien u “spoedbestelling” hebt gekozen, ziet u “artikel mix” in uw wasmand. STAP 4: Ga door naar uitchecken. Op deze pagina maakt u een account aan, vult u het adres in waar we uw items mogen ophalen en bezorgen en het telefoonnummer waarop we u kunnen bereiken. Tevens selecteert u een betaalmethode. STAP 5: Plaats uw bestelling. STAP 6: Wacht op uw ophaalmoment. STAP 7: Wacht op bezorgmoment. Meer hoeft u niet te doen.
Spoedbestelling / Snelle doorgang
Misschien twijfelt u welke items u moet selecteren, of weet u niet zeker hoeveel items u heeft. Misschien heeft u geen tijd om het gehele bestelproces te doorlopen. In deze gevallen kiest u voor een spoedbestelling. U komt dan direct bij uw wasmand met het minimum bestedingsbedrag (€25), waar u uw ophaal- en bezorgmoment bevestigd en doorgaat naar uitchecken. Daar kiest u voor “contant betalen bij bezorging” om geen directe aanbetaling te hoeven doen. Na onze voorwas inspectie ontvangt u een nieuwe bestelling met het exacte aantal items en een optie om te betalen met iDeal, PayPal, CC of contant bij bezorging.
Na het plaatsen van een bestelling
Ontvangt u een e-mail met uw bestelling. Denk eraan om uw ophaal- en bezorgmoment in uw agenda te zetten! Wij ontvangen tegelijkertijd ook een e-mail met uw bestelling, waarna we u inplannen in ons schema. Een timesaver haalt uw bestelling op in het tijdsslot dat u geselecteerd hebt en neemt een waszak mee om uw items in te vervoeren. Uw items worden naar de meest geschikte partner gebracht om te reinigen, strijken, repareren en vermaken. Uw items blijven bij een van onze partners tot de dag van bezorging. Op de dag van bezorging worden uw items opgehaald bij de partner en verzameld met items van anderen die in hetzelfde tijdsslot bezorgd worden. Een timesaver bezorgt uw items in het geselecteerde tijdsslot.
Uw kleding en die van andere klanten / warboel
Bij het ophalen van uw items wordt er een uniek label aan de waszak bevestigd. Uw items worden hierdoor niet in de war gehaald met die van andere klanten. Op het moment dat items naar onze partners worden gebracht, wordt iedere klant apart behandeld door het registreren van een unieke code. De items van onze klanten worden apart van die van de partner zelf behandeld en opgeborgen.
Onze partners
De partners van Mr. Timesaver zijn zeer ervaren specialisten in hun vak. Onze stomerijen en schoenmakers hebben meerdere vestigingen in Den Haag en andere steden. Ze nemen hun werk serieus en leveren excellente service. We zijn niet hun enige afnemers. Ze werken ook voor hotels, ambassades en andere grote organisaties.
Kleding markeren / labels
Onze partners markeren iedere klant met een unieke nummer en een veiligheidsspeld. Alle items van “Joe” worden bijvoorbeeld met 001 gemarkeerd. De veiligheidsspelden worden bevestigd aan kledinglabels of riemlussen. Uw kleding zelf wordt nooit doorboord of beschadigd door de veiligheidsspeld.