Bedankt dat u kiest voor Mr. Timesaver. Gelieve zorgvuldig onze voorwaarden door te nemen alvorens u zich inschrijft en gebruik maakt van onze diensten: Met uw inschrijving op de website van Mr. Timesaver gaat u akkoord met de algemene voorwaarden zoals opgesteld op deze pagina.
Verplichtingen Klant
Zorg ervoor dat u uw bestelling goed controleert alvorens u deze aan Mr. Timesaver doorgeeft. Dit is inclusief tijd en datum voor afhalen en bezorging naar uw beschikbaarheid, alsmede de classificatie van uw wasgoed voor de diensten die u verkiest. Mr. Timesaver behoudt het recht soort en hoeveelheid wasgoed die u wenst aan te passen mits Mr. Timesaver van mening is dat deze incorrect is. Hierover informeert Mr. Timesaver u door contact met u op te nemen middels email of telefoon.
Voordat u uw kleding meegeeft gelieve altijd uw kleding te controleren op sleutels, papier, muntgeld, enzovoort.
Na het indienen van de bestelling wordt u per email een bevestiging toegezonden. Houd het meegegeven ordernummer bij de hand wanneer u contact opneemt. Als om bepaalde reden uw bestelling niet kan worden afgerond zult u hierover worden ingelicht door een medewerker van onze klantenservice.
Uw bestelling veranderen
Veranderingen kunnen worden doorgegeven tot maximaal drie uur voor deze afgehaald wordt. Hetzelfde geldt voor door te geven veranderingen in de bezorging. Verandering m.b.t. haal- en leveringstijden worden telefonisch of via email doorgegeven.
Annuleren bestelling
U kunt uw bestelling annuleren tot maximaal drie uur voor ophalen.
Kleurenscheiding
Indien u een ‘Wasserette Service’ selecteert houdt u er dan rekening mee dat Mr. Timesaver uw wasgoed niet op kleur zal scheiden. Wanneer u wit en kleur wasgoed gescheiden wilt laten wassen, zult u deze zelf gescheiden aan moeten bieden in twee verschillende tassen.
We drogen gewassen items altijd in de droogtrommel, als een stof nog steeds krimpt nadat het volgens de instructies is gewassen en in de droogtrommel is gedroogd, is het bedrijf daar niet verantwoordelijk voor.
De wol gemengd met viscosestoffen mag alleen chemisch worden gereinigd. De klanten wordt geadviseerd om uit te kiezen:
Bestellingen van stomerij of zorgvuldig wassen. Hoewel we ons best doen om alle stoffen te bekijken voor het wassen, is het niet mogelijk om de wasinstructies van elk stuk van stapels grote wasbeurten van vele kilo’s te bekijken. Daarom wordt klanten geadviseerd om artikelen (alleen stomerij) zelf te scheiden.
Afhalen en Bezorgen
Mr. Timesaver streeft naar uitstekende service om onze klanten in gemak en flexibiliteit te voorzien. Het is derhalve belangrijk te weten dat, vanaf het moment dat Mr. Timesaver uw bestelling heeft opgehaald, Mr. Timesaver de volledige verantwoordelijkheid op zich neemt voor iedere schade of verlies over elk van uw items. Mr. Timesaver streeft er ten alle tijden aan dit te voorkomen. Bij niet-succesvolle afhaal of bezorging kunt u contact met Mr. Timesaver opnemen voor het maken van een nieuwe afspraak.
Specifieke Wensen
Mr. Timesaver begrijpt dat het kan voorkomen dat u een specifieke wens heeft m.b.t. bijvoorbeeld wastemperatuur of soort waspoeder. Deze kunt u indienen onder de ‘Extra Informatie’ – sectie wanneer u uw bestelling plaatst.
Ontvangst Goederen – Schade en/of Ontevredenheid Melden
Zorg ervoor dat u uw goederen ook controleert na het bezorgingsmoment. Schade/ontevredenheid dient binnen 24 uur na levering te worden gemeld. Mr. Timesaver behoudt het recht klachten te weigeren na de verstreken tijd.
We wassen, stomen of oppervlaktereinigen de tapijten en vloerkleden volgens de vraag en / instructies. Volledige terugbetaling is alleen mogelijk als de artikelen zoekraken of volledig beschadigd zijn. Lichte verkleuring van tapijten kan vooral optreden als ze na lange tijd worden schoongemaakt. Het is ook normaal dat sommige stoffen kleuren verliezen wanneer sommige stoffen van nature zijn geverfd of van groenten zijn geverfd. Wij zijn dus niet verantwoordelijk voor verkleuring van natuurlijk geverfde artikelen.
Tapijten en vloerkleden kunnen bij levering een beetje vochtig zijn, het is aan te raden ze aan de lucht te laten drogen. Evenzo kunnen tapijten weinig golvend en hobbelig zijn omdat ze zijn opgevouwen. Het is aan te raden om ze ‘s nachts ondersteboven te houden of een tijdje een zwaar voorwerp op een hobbelig deel te plaatsen.
Met de hand gemaakte wollen tapijten en vloerkleden kunnen tot op zekere hoogte krimpen, wat een risico is voor klanten.
In het geval van antieke of wollen handgemaakte tapijten en vloerkleden, zijn wij alleen verantwoordelijk voor het reinigen waarbij oude vlekken mogelijk niet worden verwijderd en zijn wij niet verantwoordelijk voor enige andere reactie/reactie van stoffen.
Intellectueel Eigendomsrecht
- Mr. Timesaver is eigenaar van alle intellectuele eigendommen op de site, alsmede de artikelen die erop zijn gepubliceerd.
- Het is toegestaan van iedere pagina één kopie te printen voor eigen gebruik en het is toegestaan anderen binnen uw organisatie te attenderen op inhoud van de site.
- Mr. Timesaver’s status, zoals de schrijvers van de artikelen op de site, dient altijd te worden erkend.
- Niets van deze site mag zonder toestemming worden gebruikt voor commerciële doeleinden.
Als u print, kopiëert of downloadt van deze site dat in strijd is met deze voorwaarden, zal het gebruiksrecht van deze site onmiddellijk worden geblokkeerd en bent uw verplicht om iedere kopie direct te retourneren of te vernietigen.
Privacy Beleid
Het is aan Mr. Timesaver vertrouwd uw privacyrechten te beschermen.
Algemeen
Mr. Timesaver wilt u erop wijzen dat de algemene voorwaarden kunnen worden gewijzigd en dat zij geenszins van invloed kunnen zijn op uw wettelijke rechten. Het is Mr. Timesaver toegestaan wijzigingen aan te brengen in elk van de algemene voorwaarden en zal dit voortijdig mededelen via email.
Claim en Terugbetaling
Verwijder uw broches, verwijderbare knopen, mooie hoezen en hangers voordat u uw wasgoed geeft, hoewel we ons best doen om dergelijke artikelen terug te sturen, maar het bedrijf is niet verantwoordelijk voor dergelijke verfraaiingen als ze verloren gaan.
We doen ons best om artikelen te retourneren volgens het door u gekozen tijdvak, soms kan het ophalen / bezorgen van de bestelling worden vertraagd vanwege tegenstrijdige schema’s, redenen voor kwaliteitscontrole of andere ongeziene omstandigheden. Wij informeren onze klanten in dergelijke gevallen echter dat een dergelijke vertraging niet wordt gecompenseerd.